Nasz zespół pomoże Ci:

 

wybrać odpowiednią formę prawną działalności,

 

zarejestrować firmę, stowarzyszenie, fundację, 

 

opracować strategię marketingową, zaplanować emisję reklam,

 

stworzyć strategię komunikacji i uruchomić biuro prasowe,

 

przygotować identyfikację wizualną (m.in. logo, papier firmowy, materiały promocyjne),

 

zaprojektować ulotkę, folder, reklamę prasową

 

zaprojektować i opublikować stronę www

   

pozyskać inwestora, finansowanie UE,

 

rozwiązać bieżące problemy prawne, podatkowe,

 

stworzyć i poprowadzić fan page na Facebook’u

 

uruchomić sklep internetowy, 

 

napisać regulamin sklepu, pracy i konkursów,

 

rozliczać zobowiązania wobec ZUS, US,

 

zorganizować event,

 

przygotować stoisko targowe,

 

przygotować ofertę handlową,

 

i wiele innych...

 

bo każdy biznes wymaga wielu umiejętności

 

Kontakt:info@startupon.pl

 

 

 

 

O nas

Jesteśmy zespołem profesjonalistów z zakresu strategii marketingu, Public Relations, e-commerce, prawa handlowego, podatkowego i księgowości. Na co dzień doradzamy międzynarodowym korporacjom, polskim przedsiębiorcom, fundacjom i organom administracji państwowej. Wiemy, że aby pomysł odniósł biznesowy sukces niezbędna jest odwaga, kapitał oraz dobry doradca. Mamy także świadomość, że nie każdego początkującego przedsiębiorcę stać na specjalistyczne usługi konsultingowe. Dlatego stworzyliśmy zespół ekspertów, który wspiera młodych przedsiębiorców w ramach atrakcyjnych cenowo usług. Jeśli właśnie rozpoczynasz przygodę z biznesem, skorzystaj z wybranych przez Ciebie specjalistów, których wiedza i doświadczenie będą nieocenionym wsparciem na start!

 

Zespół StartupOn

 

Beata Milewicz

dyrektor zarządzająca Secret Services PR Agency, pomysłodawca StartupOn

 

 

public relations

doradztwo biznesowe


Z branżą Public Relations związana od 2002 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu, nadzorowaniu i realizacji projektów PR korporacyjnego oraz PR produktowego, które zdobyła w agencjach PR oraz firmach doradczych. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku ekspertów oraz budowie relacji inwestorskich. Autorka szkoleń z zakresu PR i komunikacji w kryzysie. Były dziennikarz „Życia Warszawy” oraz „Faktu”. Koordynowała i realizowała projekty dla przedsiębiorstw i organizacji z branży hutniczej, energetycznej, finansowej, handlowej, alkoholowej oraz medycznej. Absolwentka Wydziału Polonistyki, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych studiów w zakresie funkcjonowania spółek handlowych w aspekcie prawno-ekonomicznym w Katedrze Prawa Gospodarczego Szkoły Głównej Handlowej. Członek Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.

  

Marta Wysocka-Froczak 

prawnik, właściciel kancelarii Lex & Finance 

 

 

prawo cywilne

prawo handlowe

prawo pracy


Na przestrzeni lat współpracowała z międzynarodowymi korporacjami i instytucjami finansowymi świadcząc usługi doradcze w zakresie prawa handlowego, cywilnego, bankowego, finansowego oraz prawa podatkowego i zamówień publicznych. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z innymi, zawsze wspiera i promuje przedsiębiorcze kobiety, z którymi współpracuje. Studia prawnicze ukończyła w 2005 r. na Wydziale Prawa Uczelni Łazarskiego w Warszawie. W roku 2009 ukończyła studia podyplomowe Bankowości Centralnej i Polityki Pieniężnej, a dwa lata później studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Jest także stypendystką Szkoły EuroLiderek SEL, która jest nowatorskim projektem dla kobiet pragnących wzmocnić swoją aktywność zawodową. Obecnie pracę w LEX & FINANCE łączy z funkcją redaktora prowadzącego w Dziale Czasopism Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska S.A. W ciągu kilku lat przyczyniła się do powstania 200 firm z sektora MŚP, za co w 2013 r. czytelnicy portalu Bankier.pl przyznali jej tytuł „Kobiety Biznesu 2012”. Od 2013 r. jest również Ambasadorką Przedsiębiorczości Kobiet, aktywnie działającą w Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet na rzecz wspierania przedsiębiorczości i podnoszenia kwalifikacji zawodowych kobiet oraz ich aktywności w życiu społecznym.

 

Małgorzata Szymańska

doradca podatkowy, właściciel biura doradztwa podatkowego INFORMAX 

 

 

księgowość firm, stowarzyszeń, fundacji,

doradztwo podatkowe


Certyfikowany doradca podatkowy. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Prowadzi działalność w zakresie doradztwa podatkowego i księgowego od roku 1993. Oferuje pełną opiekę księgową i podatkową. Obsługuje kompleksowo przedsiębiorstwa o różnej wielkości, z wielu branż i wszystkich form organizacyjnych.

 

Anna Stankowska

niezależny ekspert ds. komunikacji marketingowej 

 

 

strategia marketingowa

Public Relations

Copywriting

 

Odpowiedzialna za strategie marketingowe, new product development oraz PR. Śledzi światowe trendy i poszukuje nieszablonowych rozwiązań. Pasja? Innowacje i realizowanie pomysłów, które stają się rzeczywistością. Ekspert od wprowadzenia nowych produktów na rynek. Odpowiadała za strategię i wdrożenie komunikacji m.in. MyWallet i T-Mobile Usługi Bankowe. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.


Agnieszka Gryszkiewicz

grafik, front-end developer, właściciel aGadesigning

 

 

projektowanie graficzne

programowanie stron internetowych

instalacja i konfiguracja CMS

 

Grafik i programista. Absolwentka Wyższej Szkoły Informatyki i Umiejętności w Łodzi, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Z grafiką związana od 2007 roku; z programowaniem od 2011 roku. W jej portfolio znajdują się projekty wykonane zarówno dla firm, których głównym celem było osiągnięcie zysku, jak i dla organizacji non-profit. Specjalizuje się w projektowaniu na potrzeby druku i internetu oraz w tworzeniu stron skonfigurowanych z systemem zarządzania treścią CMS MS. 

 

Dorota Osuchowska
konsultant ds. kreacji
 
 
projektowanie graficzne
web design
DTP
 

Z marketingiem związana od ponad 8 lat. Swoje doświadczenia zdobywała w agencjach interaktywnych, w działach marketingu dużych firm oraz jako zewnętrzny marketing manager. Jest marketerem-praktykiem. Wszystko czego się nauczyła wynikało z bieżącej pracy zawodowej przy różnego rodzaju projektach marketingowo-reklamowych. Wykorzystywała w nich zarówno klasyczne narzędzia marketingu bezpośredniego i BTL takie jak np.: TM, konkursy, materiały drukowane, jak również nowoczesne narzędzia marketingu internetowego np.: kampanie graficzne, google AdWords, SEO, emailingi, newslettery, www (przygotowanie funkcjonalności i nadzór nad projektem graficznym i informatycznym). Od 2 lat rozwija swoją pasję, jaką zawsze była grafika i kreacja. W tym czasie przygotowała dla klientów szereg projektów zarówno internetowych jak i drukowanych. Biegle zna programy graficzne ze stajni Adobe oraz posługuje się html-em

 

Jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, chcesz wspierać przedsiębiorców i chcesz z nami współpracować? Daj znać! Dołącz do naszego zespołu!

info@startupon.pl